Tur i oturen... eller?

Är flyförbannad. Lämnade in en uppgift för 2 veckor sen i en kurs.. en rätt stor uppgift var det också. Förra onsdagen frågade jag läraren som vi har i kursen, om hon rättat den.. hon svarar nej.
Fick åter inget mejl eller svar från henne så jag antog att den var helt okej.. liksom vem tar på sig 2 jävla veckor att rätta något egentligen?
Jo idag får jag ett mejl, om att jag måste ändra den. Idag. Vi slutar på fredag. Jag är ledig.
Och hon ska sätta betyg på den kursen alldeles snart. SÅ där jätte trevligt att behöva göra om den i sista minut?? NEJ.
fan man kan ju bete sig som en riktig jävla lärare och rätta med en gång, när man ändå spenderar dagarna med att inte göra ett skit, så jag slipper sitta här och vara arg som fan och behöva göra om det!!!!
AAAAAAAAAAAAAAARGHHH. dö!!!!!
OCH TILL DET BRA.
Jag skrev ett inlägg för ett tag sen.. typ i april eller nåt om Hammarby hemkokta (inlägget hittar ni här) och hur jag ville att dom skulle skaffa en mejl eller så, för ah jag älskade deras nougat. It's to die for!!!!! LOVAR. omnomnom.
MEN IDAG FICK JAG EN KOMMENTAR PÅ DET INLÄGGET, OCH DOM HAR SKAFFAT EN MEJLADRESS NU!
happyyy! mejlade dom genast om pris + frakt och sånt. För nu jävlar ska de ätas nougat! woho!
---
EWA JAG ÄR SÅ GLAD, DU BORDE ANA MIN GLÄDJE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback