SOMMARLOV!

Äntligen sommarlov, ändå om jag har varit ledig i typ 2 veckor så har det ju inte känts som sommarlov. Inte nu heller dock, skitväder. Har regnat hela morgonen!!
Iallafall,  igår var jag lite på stan med Maja, köpte en gul "skjorta" på gina tricot, den utan ärmar, och så en ögonbrynspenna. Får se om jag lägger upp en bild sen på toppen, har på mig den nu :)
Åkte och åt pizza lite innan  vi åkte  till skolans volleybollplan och spela volleyboll med härligt folk.. jag suger ju på att ta bollar HAHA., skrek så fort dom kom mot mig. Är bra på att serva iallafall så det dög väl HAHA!
Sen stack vi till willy's och köpte gott och Maja, Robin och Elin körde hem till Maja medan jag åkte hem och packade grejer som jag skulle ha med mig :-) SEN FICK JAG KÖRA UT TILL MAJA! helt amazing, har inte fått det av mamma på ett halvår (pga att det är en liten grusväg och man ser inte om bilar kommer) så min lycka var stor HAHAHA ^^
Spelade little big planet med robin i hundra år med.. så roligt! Vill fan ha det spelet nu.. Sov typ ingenting, och hade världens minsta avslutning nu på morgonen.
ska äta mat och sedan tårta med mamma här nu :)
där ser man toppen lite hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback