Skitäcklig natt!

var uppe länge inatt, typ chatta och skit med folk. Sen så vid ett känner jag mig lite iakttagen men det händer ofta att jag får den känslan så, det var ingen biggie.
Gick och la mig runt halv 3, och hamnade i det där stadiet då man är vaken men är på väg att somna, och då spärras ögonen upp fort som satan och jag är klarvaken. Jag hörde nämligen 6 knackljud i väggen. Inte typ mösskraffs och sånt, utan 6 riktiga jävla knackljud, svaga iallafall, och dom kom från mitt rum som det lät som. Inte utifrån eller nått..
Jag förhörde mamma och pappa lite förut om de, och dom var inte vakna så det kan inte ha varit dom. Och mina systrar är inte hemma.
Läskigt? ja. Börjar tro verkligen att det seriöst spökar här. Liksom vad kan ha orsakat knackljuden? det är som att jag skulle sätta näven mot väggen nu och göra 6 svaga knackljud och dom skulle låta exakt likadant.
hahaha mamma bara förut:
"Men varför kom du inte och la dig hos oss efter du hade hört dom???"
För det första är jag inte 6 år längre, för det andra, så vågade jag inte ens vända mig om och ta min mobil och nödsmsa någon HAHA. fyfan.
Något mindre roligt är att mamma och pappa åker till campingen ikväll och ska dricka lite, så dom lämnar mig hemma ensam. Avlider.

Kommentarer
» storasyrran1

äsch bara någon som ville hälsa på, och ville att du skulle veta att den var där, ingen big deal :)

2011-06-11 21:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback