SJUK(t) störande

Verkade som att jag inte sov mycket inatt heller, men kände mig lite groggy, fick ju feber igårkväll (39 grader) så satt och hacka tänder i princip när alla andra satt och svettades! haha.. Tror jag slänger i mig en sömntablett ikväll.. om jag vågar!
Vet ju inte precis vad som händer av en sömntablett och hör mycket konstiga rykten.. haha!
Har iallafall ätit min frukost nu.. bestod utav ett glas med C-vitamin och Echinagarddroppar, 2 alvedon, 2 Sinova och nu stoppade jag in en Strepsil i käften med.. vet att det låter brutalt gott.. inte :D
Vill lägga mig ute i solen sen och sola också... en stund iallafall. Känns lite oflax att det blir dryga 30 grader idag och skinande sol. Jag som ville bada och grejer! Men hoppas att den svenska sommaren tillåter lite mer sköna dagar denna sommaren, annars kommer jag gå insane! ;D (Och som ni kanske märker så har jag ändrat lite på attityden när jag klagar.. så det inte låter mer som "klagomål". Kändes duktigt utav mig.. Inga svordomar heller, vad jag kan se :D)
Idag åker min pluttis till Peace And Love festivalen med, så blir lite forever alone här hemma! Som tur är så ska Emma ringa när Journey spelar.. och kanske lite andra med hoppas jag! haha. Även my beloved fästmö åker, det suger ocksååååå! Men kan ju inte göra mycket när man är sjuk ändå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback