Rollin'

ett litet snabbt svar till min syster: Dom har stängt tills på tisdag, hur skulle jag veta det? Plus jag har varit på praktik i 2 veckor innan, och jobbat och har inte haft tid med att varken ringa eller besöka ungdomsmottagningen.
dom får väl skälla på mig bäst fan som dom vill, men det skiter jag fullständigt i faktiskt.
__________________________________________________
Jag vet att jag skulle lägga ut en bild igår på håret, men jag orkar inte alls :D kanske kommer någon imorgon eller nått om jag orkar fixa i ordning mig. Vet inte ens vad jag ska hitta på imorn? Nationaldagen o allt :)
Tror att jag dissar karnevalen iår, faktiskt. Orkar inte med allt skit och det har bara blivit jobbigt så jag följer kanske med mamma och syster till Göteborg (min syster ska till holland) :-D
Komma iväg liiiiteee, plus att gbg äger lite så ja. Det är alltid något speciellt med att åka förbi Liseberg.. hahaha!
Kör en 'Robin Smedman' ;)

Kommentarer
» storasyrran1

när det gäller sådant så får man se till att ha tid!

2011-06-05 14:12:19
» sarah

cool bild :)

2011-06-05 14:32:53
URL: http://sarahrnic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback