lookin' good from tip to toe

Sååå det blev ingen soluppgång, jävla moln ska ju självklart vara ivägen! Men somnade iallafall runt halv 7.. och då gick mamma upp. hahaha..
Är skit trött, men vet att om jag sover nu så kommer jag vakna med huvudvärk och ögonen kommer klia som satan :) Något jag hade skitroligt åt inatt det var detta inlägget (klicka HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR)
Höll fan på att kissa ner mig hela natten åt de, så jävla roligt!
Så idag händer ingenting iallafall, jag tror jag bara ska ligga här och ruttna lite halvt. Imorgon kommer Maja hem från tyskland, så ska tvinga henne att umgås lite med mig ;D
bild från studenten.. ser ut som att jag har brytit nacken eller nåt! HAHA
Färgen på läpparna är Corall red och är från Giordani, dock finns inte kvar längre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback