JAHA DET HÄR VAR JU FÖRJÄVLA TREVLIGT!!

Vakna kvart i 8, RUSADE upp och sminka mig på en halvminut och satte upp håret i en toffs, klädde på mig och rusade till skolan. Väl där, 5 minuter försenad, så är läraren inte där, och hon kom en kvart senare. Säger " ah ni behövde inte komma till denna lektionen, hehe ", vilket hon aldrig sagt till oss. Och jag skickade ett sms igårkväll och frågade om det skulle vara ngn lektion idag men hon svara inte. Sen på lektionen så startar hon mobilen och DÅ ser hon mitt sms. VEM FAN STÄNGER AV SIN MOBIL ELLER?????????? ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH.
fett onödigt att jag ens cyklade till skolan, fett onödigt att jag fick huvudvärk i onödan. usch.
Sen gick jag och frågade lite lärare om man skulle komma på studiepassen eller inte, med tanke på att jag är klar med ALLT.
personen:"jo ni måste komma"
jag: "Men jag är ju klar med allt??"
personen: " finns alltid något att göra i ämnena!"
jag: MEN Jag är ju klar!? jag har ju redan fått mina betyg o allt i dom ämnena??"
personen: "du måste komma."
_____________________________________________________________________________
Fuck no tänkte jag, och åkte hem. Så nu är jag på pisshumör, och ah, det suger. Jag är trött och arg.
Fick en tid på ungdomsmottagningen kl 1 så nu ska jag sova. Helvetes dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback