Hela året har jag väntat på juni, juli, augusti

Nackdelen med att ha rummet vänt mot morgonsolen är att man är överkokt redan klockan 8 på morgonen. Jag lovar, dog lite. Det värsta är ju när man försöker andas men luften är så jävla het, då får man helt enkelt flyga ut ur rummet och försöka andas haha... Aja, snart ska jag sola lite, ska börja tidigt idag tänkte jag, för jag ska vara i stan sen vid halv 1 och gå på stan med Stina :-D
Är vårmarknad idag, men fattar inte varför det heter vårmarknad - det är ju juni, plus att det var ju en vårmarknad på långfredagen i april :o Men det ska nog bli kul. Ska köpa hårfärg också så får tvinga mamma att färga det ikväll
:-)
vill ha mitt blonda hår tillbaka!! :(
ska slinga upp det lite ljusare iallafall, fast inte så ljust att jag blir blond.
Mamma dödar mig då :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback