Liseberg

Tänkte ju nu då berätta om gårdagen! Det vart så sjukt jävla bra väder, så hela Liseberg var ju knökat tyvärr.
Med köer från 30 minuter till 50 minuter! Så det blev inte så mycket åkande om man säger så :)
Trodde jag skulle dö när jag och Emma skulle åka Balder -längst fram. Herregud, första backen, trodde verkligen jag skulle dö av hjärtattack! :)
Så jäkla roligt också, för med tanke på att vi satt längst fram så skrek vi ju först, sen hör vi bara kören bakom oss. ;)
Blev dock ingen atmosfear för våran del, alldeles för lång kö, samt att mina fegis-känslor ploppade fram. Men uppskjutet åkte vi iallafall! Emma skrek på som fan, medan jag bara satt och asgarva åt henne :D
OCH när jag skulle åka kanonen med mamma... hahahaha.. jag såg hur nervös hon var i kön (hon har aldrig åkt den) och när vi sköts iväg, seriöst, hon skrek så jävla högt hela vägen. Kunde inte låta bli att sitta och asgarva men fick en fin huvudvärk på grund av henne :(
Once in a life time experience!
Åt sockervadd, fick sockerkick, tvingade mamma att köpa mig en tutti fruttu napp-klubba och en polkagris från gränna. mums!
Vann tyvärr inget på hjulen, spela inte så mycket dock.. men Ewa och Roy kammade hem.. 5 (?) stjärnvinster! hahaha.. illa.
- På bilden: Dom åkte runt i en liten bil med hög musik och stannade sedan och dansade ASBRA till in the club-låten.. haha, bra underhållning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback