Let your sweet eyes invite me

Blev jävligt segt med bloggandet nu, först och främst ligger jag bara i sängen och drygar. Har mått piss så det är väl inte så jävla roligt att hitta på något då! Sen regnar det, så då får man faktiskt lov att ligga och bara dra sig hela dagen :)

Kollade även på Sherlock Holmes.. känns som jag är JÄTTE EFTER med en del filmer men ah, den verkade aldrig bra! Fast tog tummen ur röven idag när jag såg trailern till 2:an :D

Imorgon ska jag gå upp tidigt (buhu) och så åker vi till Karlsborg och firar min äldsta syster. Ska bli kul och se hur hennes pojkvän bor, har aldrig varit där.. sen kanske gosa med hans SKITFULA katt men hon ska tydligen vara jättegosig, så det är perfekt! haha ;)


Kommentarer
» stora syrran 1

så tidigt skall du väl änna inte upp? jag ska upp vid 8...

ne hon är jätte söt :(

2011-07-15 00:53:34
» kurdisk muslimsk tjej <3

skön låt<3

2011-07-15 09:16:17
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
» Ema

Svar: Den filmen var bra! Och Han är så jävla snyyygg!

2011-07-16 00:20:12
URL: http://emmabrannlund.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback