Inte precis, direkt taggad

Ska snart dra mig iväg och måla skorsten, slipa en toalett och slipa köksmöbler (lacka också?). Otroligt tidigt, har sovit skitkasst bara för att jag vet att jag ska gå upp på ett tak idag.
Testade igår att försöka gå upp på vårt egna tak, och benen vek sig dubbla direkt när jag kom till sista steget på stegen, farligt. Borde egentligen ta betalt 1 miljon för att jag går upp på taket men ah, får väl försöka och det är ju det bästa i dagsläget!
Hoppas att inte behöva jobba mer än 4 timmar iallafall, känns som taket kommer gå rätt fort (om jag kommer upp) och slipa toalett är rätt enkelt, köksmöblerna däremot kan ju ta lite tid men men...
Annars sen om jag kommer hem rätt tidigt så ska jag och pappa sjösätta båten, och kanske åka ut en sväng och fiska!!! hoppas det blir så, och hoppas jag orkar. Älskar att vara ute på sjön ;)

En rejält gammal bild från när jag och min familj var i venedig! 19/6 2001.

Otroligt sexiga är jag och mina systrar, mmhm, modet då alltså. Nej men jag antar att ni fattar att jag är hon i mitten! Liten och turkos - that's my thing ;) hahaha


Kommentarer
» matilda

fin blogg!



hur är det? :)

2011-07-05 11:25:33
URL: http://hejbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback