Fika på 3B

Hej hopp! :D
Idag har jag varit på stan och fikat med Jessika. Längesen vi umgicks, så det var kul att prata lite! :)
Vi var rätt mycket när jag gick i högstadiet, båda var emos, hehe, fast hon var en mild version. Jag var brutal. MEN ÄNDÅ! Kommer ihåg att hon fick mig att säga 'skoja' efter varenda mening med, och det har jag ju i princip fortsatt med sen dess.
Kan ju inte påstå att det är billigt på 3B men SÅ GOTT hehe. Köpte en negerboll ( JA NEGERBOLL, DET HETER NEGERBOLL OCH SÅ ÄR DET!!! ) och en Frappuccino med vaniljsmak!
Sen en Kaffe latte med banan & choklad... och lilla Jessika envisades med att jag skulle visa upp hennes glass, i en kopp, en liten marängsviss-glass-kula. Hon trodde att det svart/bruna i glassen var marängen.. suck ;)

Kommentarer
» Sara

Sv: tack så mkt!:)

2011-07-12 19:03:19
URL: http://sarazamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback