Excuses are so lame

Godmorgon!
Vet att jag inte uppdaterade alls igår, kände inte för det, plus att jag hade inte så mycket att skriva om!
Min systers pojkväns mamma kom igår, för första gången till Sverige (dom är från holland) så satt mestadels hela kvällen ute i vårt uterum och drack vin & åt gott.
Idag ska vi åka till Spiken och äta lunch, och sedan ska vi åka till Läckö Slott och gå på rundtur. Något som är ett måste varje sommar!! (fast jag ser ju mest fram emot Läckö Slotts jordgubbskarameller, omnomnom! Godaste karamellerna som existerar... dock kostar 20 st typ 50 kr. dyrt. )
Och just nu sitter jag med hjärtat i halsgropen, pappa kom in i vardagsrummet och bara: "Kolla vad som kröp på min mage"
och drar fram fetaste spindeln mitt framför ögat på mig. Aaaaaaargh, fan vad jag skrek. Hatar spindlar!
-bild; we♥it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback