1 juli

segt med dålig uppdatering, är inte riktigt på humör att uppdatera.. för nu händer inget heller. Har varit sjuk hela tiden och ligger i princip bara i sängen och knaprar på tabletter. Jo fast igår tog jag första doppet i sjön, kändes att det behövdes medan det ändå var juni! ;) haha.. men ah, jag trotsade förkylningen lite då kan jag säga..
för när jag kom hem så blev näsan täppt och ah allt sånt där mysigt slem osv satte sig i halsen jättebra så jag har börjat hosta pga det.  ni vet när man hostar o det verkligen skrapar i bröstkorgen? aja... måste bli friiisk!
Maja ringde igår, full och glad från Peace and Love festivalen, och pratade på i en och en halvtimma.. hon var lika sjuk men det hördes att hon hade förjävla kul! ångrar som satan att jag inte följde med? :s NÄSTA ÅR FUCK YEAH!
Då blir det husvagn på deluxecampingen och chilla jävel! har ju inte varit på någon festival nu på 2 år.. så kanske dags! :)
Stod även i aftonbladet om någon som höll på att bli nästan mördad mellan campingområdet och scenområdet på P&L? vid typ 23 igårkväll..
och det läskiga är ju att jag har för mig att maja satt där och pratade med mig, och vi pratade liksom från halv elva till typ tolv och hörde ambulanser och polis osv, men ingen av oss fatta vad som hände :o
Mycket text nu men ah, HAHA ni lider väl inte ;)
hjääääärtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback