Wish i could let it go?

Något som stör mig rejält,
är vänner, särskilt närmare vänner, när dom sviker en. gång på gång.
vet att du läser detta.. men du kommer aldrig att fatta mina tankar och känslor om du ger upp allt så här för en idiot.  så som jag har stått upp för dig.. så jävla länge.
Du måste inse att du är jävligt självisk, tänker inte något på din omgivning. Hur vi såras. Och jag som har fått ta emot så mycket skit...
Jag tycker inte det är okej, hur mkt jag har suttit hemma och mått dåligt pga allt skit nu. Men du märker inget verkar det som.. ingenting.


Kommentarer
» Suzana

En "vän" som sviker en gång på gång, det är ingen vän, Tanya. <3

2011-01-30 18:31:45
URL: http://lovelongtime.blogg.se/
» Anonym

Du vet att den enda hon sviker är egentligen henne själv, vad som sker runt omkring är upp till de personerna att ta till sig. Ett råd är att inte bry sig, på så sätt är det längre inte ett svek utan något upp till den personen själv

2011-01-30 18:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback