på toan!

nu sitter jag på toan, och nu antar jag att ni känner er lite speciella som får läsa ett inlägg som skrivs på toaletten!

Jag har funderat på lite saker...

Edward Cullens näsborrar
När jag var på bio med Maja och Emma, och såg den tredje filmen, så satt jag och blev helt facinerad av Edwards näsborrar. När han is getting mad så vidgas dom och sen börjar dom flaxa. Liksom, försöker han flyga iväg eller?

Jag tror det spökar här hemma hos mig
När jag stod vid spisen förra veckan, så stod jag med händerna mot höfterna och kokade vatten. Sen känner jag hur ngn trycker verkligen JÄTTEHÅRT på min högra sida av kroppen, så jag vänder mig åt vänster. Fett läskigt.
Sen nu i veckan var det samma grej, fast jag stod i vardagsrummet med armarna i kors, då hände exakt samma sak!
Men det som är konstigt är, dom gångerna som det har hänt, så ser jag framför mig ett spöke som har typ downs syndrom  och allt sånt där, och står och cp-skrattar o putter på mig.
Sad story.

Nu ska jag bajsa klart, adjö

Kommentarer
» stora syrran 1

det får jag kolla sen när jag kommer hem du!

om inte annat så är det ökat aktivitet runt oss nu...jag drömmer mardrömmar igen....

2011-01-19 09:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback