önskelista

Jag fyller ju år om mindre än en månad, my supersweet 18. Och tänkte dela med mig utav min önskelista - så som den ser ut nu iallafall! ;)
- Pengar
Pengar är väl det man önskar sig mest? det gör jag iallafall, alltid bra och ha sedlar i fickan att plocka fram när man behöver dom!
- Louis Vuitton laptopväska
Nu när jag har fått macbook och allt, så behöver jag mer än något mesigt De la Gardiegymnasiet-fodral. Så jag har hittat en ursnygg laptopväska som jag bara måsteeeee ha!!
- Team Damon Salvatore t-shirt
Jag äääälskar Damon i Vampire Diaries! grymt snygg kille i övrigt, lite bad boy look över han. Älskart. Och jag älskar vampire diaries. Hellre VD-fan än twilight fan :)
- Visa kort
Detta är inget jag önskar mig -utan det är ngt jag kommer få. Faktiskt mitt första bankkort blir det. Jag funderar på att ha en egen bild på kortet även, lite mer personligt så. Men detta är en stor grej för mig, och liksom, tack vare det kortet så kommer jag känna mig mer vuxen än vad jag redan är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback