Hiss/Diss woaoaoaoa


Vårens bikinis - Victorias Secret
Gick in på victoriassecrets.com och kollade på dom nya bikinisen som har kommit in.
Jag gillar när dom kör på rent och stilfullt... och hittade min drömöverdel! dock kostar den en hel del.. men kommer nog köpa den i vår!
$34 + frakt $27,99

älskar sjömansstilen.

Push-up bikiniöverdelar
Jag måste vara efter eller något? men det här var ju fan en finnemang "uppfinning".. en push-up bikiniöverdel! Perfekt till er småbystade.. ibland skäms jag lite när jag ser plattbröstade människor på stranden.. liksom, dom saknar ju bröst? En viktig kvinno-faktor som man BORDE ha! men den här sortens bikini pressar ihop era obefintliga tuttar, och voilá! YOU HAZ BOOBS!

Kostar drygt $34-$55 ( sen plus frakten dååå )



  har inte någon direkt diss... sååååå jag dissar håriga arslen (Y)
tänk denna rumpa bli alldeles svettig och mysig. Alltså tänk om man skulle klämma på en killes röv, och känna en hel jävla regnskog där.. NONONOOOOOOOOOOOO

*slick*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback