hemma från bion

Tänkte att jag kör ett kort inlägg nu,
inte alls mycket dock. För jag är svintrött! Får köra lite mer grundligare recention på filmen imorgon i skolan eller nått :)
Filmen var bra, så bra att jag somnade i bilen på väg hem?? Jag var inte ens trött när vi satte oss i bilen, men jag satte i hörlurarna med aaaashög musik och luvan över halva ansiktet och la mig ner i baksätet. Visst, det kanske är enkelt att somna så, men inte för mig.. haha. Så sen när jag vaknar upp, ( när min syster bromsar in hårt ) så kommer jag ihåg en glasskål som Dona skulle ha med sig in. Så jag skriker nyvaket: SKÅÅÅÅL!
...
ah, ungarna börja asgarva åt mig och tyckte att det var jättekul. Jag ville väl kanske bara att hon skulle ha med sig skålen in???
Min syster satt och fick skrattattacker heeeeela vägen hem från Donas hus, och ah, jag skrek åt henne att hålla käften. ojojoj, nu ska jag bums i säng. Mina ögon dör..
Godnatt <3

Kommentarer
» Ewa

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA

2011-01-24 13:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback