going to Maja's!

Chachaaaa bloggen!
Nu har jag packat osv, för jag ska dra mig till Maja och sova över där ;) mys, så där fint på en vardag! sen nu håller jag på och packa ner ett väldigt viktigt papper;

detta papper gör nämligen så jag kan kvittera ut min Macbook imorgon i skolan! awesomeness där hörni!
Ska bli asnice att sitta på fb hela dagarna...*host*

Nej men verkligen jättekul ändå att skolan bestämde sig för att alla skulle få en, jag tror det kommer ändra våra studier ganska mycket, och på så sätt sparar man på papper, man får inte kramp i handen, och vi har tillgång till internet jättelätt. superbra! Jag ska skriva in alla mina viktiga papper i datorn, så jag har dom bra till "hands" när vi går på lektionerna.

men nu ska jag packa vidare,
får skriva mer imorgon när jag fått datorn. Kanske börjar videoblogga då med? hahaha, omg - hur ska de sluta!
ja men något roligt ska jag nog hitta på snart, känns lite så där för mkt allmänt i bloggen just nu, men det får bli skärpning nu!

puuuuuuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback