Fuck nyår!

vafan är det här om eller drack inte alls mycket men blev kanonfull och vingla omkring som ett litet cpbarn.
Har bad feelings över en grej med, HAHAHAA, undrar hur en viss människa kommer reagera när jag berättar det..hoho.
Jag har feta blåsor under fötterna, så lär inte gå på några dagar nu, tror inte heller jag vill öpnna min väska o se den resterande alkoholen, lär nog spy då! hahaha

Iallafall, innan tolvslaget så stod jag med Karin och Edvin, karin hjälpte mig jättemycket, och jag uppskattar verkligen det :) så tack karin, för...fjärde gången!
Men jag ringde min äldsta syster som stod en bit bort, så gick till dom och kolla fyrverkerierna... ( jag glömde helt bort tolvslaget??? hörde bara min syster typ skrika lite lätt gott nytt år.. men inte mer än så )

Jag som trodde verkligen att dom skulle köra Katy Perry - Fireworks när fyrverkerierna kom. men dom körde Greaselåtar.. haha fast det var ju party det med. Ni skulle sett mig o min syster, vi skutta omkring som ett par idioter! hahaha.. stackars hennes pojkvän som var nykter och var tvugna o stå ut med 2 jättefulla töser.

Sen åkte vi hem, och gick till fotbollsplanen här hemma och skjöt lite fyrverkerier med resterande i familjen. Det var skoj..
och jag hann inte ta bilder på hur läcker jag var igår, sorry!

men ah som sagt, fuck nyår. ska va nykter nästa år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback