förresten...

Ni som tycker att det är kul kommentera  lite olämpliga grejer här,
Varför läser ni ens min blogg om jag är så ful osv?
Och ni kan ju skriva ert riktiga namn, samt e-postadress, för tro inte att jag går på er lilla lek :) Våga stå upp för er själva, säg det till mig irl istället. Och sluta vara såna mesar över internet! För det finns inget mer sorgligare än killar och tjejer som bara vågar ta allt över internet och ingenting irl.
så om ni ser detta, och jag vet att ni går på de la gardie, då kan ni ju svänga förbi florist i A-huset.. Efter A-torget mot IV. Så har vi en binderisal åt höger. Så kan du säga det du vill till mig irl :) Eller är ni fega? ;)

Kommentarer
» Matilda Sixtensson

Jag måste hålla med dig, jag tycker din blog är svinsöt ! och alla ser olika ut, lixom, de är inget man kan hjälpa, så lägg ner ni som inte har ett liv !

2011-01-26 09:44:13
URL: http:/http://rnlm.devote.se/
» Tanya

Ja men det finns ju tyvärr människor till allt :) dom kan ju lika gärna se ut som skit dom också? ;) Förvånar mig inte om dom inte vågar komma haha utan bara kommenterar ngt patetiskt ^^

2011-01-26 09:53:10
» Hemlig cooling

YOU GOO GIRL! ta inte emot deras skit, finns ingen poäng med det. Dom flesta som skriver elaka saker, är oftast så jävla avundsjuka på en. Det är oftast dom som inte har något liv...

2011-01-26 10:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback