Dålig update

När jag har tråkigt, så letar jag alltid upp en "ny" serie att stalka sönder dom närmaste dagarna.
Efter  True blood (3 säsonger), Glee (2 säsonger), Jersey shore( 2 säsonger, påbörjat på den tredje)..på bara 1 1/2 månad, så kan ni fatta att jag måste hitta något mer att kolla på.
Särskilt nu när Vampire Diaries inte börjar förän på torsdag igen (i usa), har väntat över en och en halv månad på ett nytt avsnitt.. och glee börjar inte förän 6 feb.. och true blood inte förän i sommar. Jersey shore går varje torsdag i usa.
Så mitt nya offer ääääär.. da da daaaaaaa the OC!
Kollat på 9 avsnitt nu sen klockan 6 typ, på första säsongen. Det är 4 säsonger har jag för mig, med 27 episoder i varje i think. Så nu har jag och göra! ;)
Har sovmorgon imorn,och det kommer bli så jävla bra att sova ut lite. Känns som jag fått mindre än 6 timmars sömn allt för ofta den senaste tiden. Så nu kan jag väl slå till med 7 timmar iallafall!? :D
Uppdaterar nog mer i skolan imorgon. Har mycket studiepass utan arbete, så ja, en tidsdödare blir allt bra...

Godnatt mina fans

Kommentarer
» MEREI

- godnatt!

2011-01-26 01:15:29
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback