Dag 7 - Min bästa vän

Min bästa vän är en viss liten mongolid vid namn Ewe. Träffade henne på Emocore.se 2008, då jag tyckte att hon var en attentionwhore på klotterplanket, och pga ville ingen prata med mig, hahaha. Så jag skrev till henne och bad henne hålla truten, och sen började vi bara prata...
Åkte till henne i november 08, nästan en vecka efter att min morfar dog. Och hon var tamejfan det enda som gjorde mig glad, jag lovar, varenda gång jag såg ungen blev jag så glad.
Kanske är hennes sjuka humor som matchar min, eller att hon helt enkelt är så  jävla retard i huvudet att man inte kan låta bli att älska henne! :)
Sen dess har hon åkt hit 3 gånger, jag skulle egentligen åkt dit för några dagar sen, men ekonomin  var inte den bästa. Så jag funderar på april någon gång :)

Hon är precis som en bästa vän ska vara. Hon finns där, hon gör mig glad, hon är min tvilling.
Du äger sötnooos!








Älskar dig även om du är helt cp. :*

Kommentarer
» ewe

fan ibland är jag så grymt snygg1! haha älskar dig bebis <3

2011-01-05 19:10:48
URL: http://eweliinapetterssonm.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback