Dag 5 - Vad är kärlek?

Kärlek är sex.















Nee alltså, nu skoja jag igen. jag är en riktig skojare! hahaha
Men jag vet inte riktigt, jag får aldrig uppleva den där "kärleken". Visst jag blir kär och så, men vet man om det är äkta eller inte?
Jag skulle kunna säga att så jag känner för mina vänner, DET är kärlek. Dom finns där för mig, och jag kan prata om allt med dom utan att dom dömmer mig allt för hårt.
Jag tror att folk vill ljuga för att verka som någon annan när dom blir tillsammans, och tro mig, jag har stött på fleeeeeeera sådana killar.
Jag vill vara mig själv, frågan är bara om det finns någon kille där ute som kan vara sig själv mot mig?
Men som sagt, vänner är kärlek... det är det  bästa du kan ha.

Kommentarer
» stora syrran 1

så där har jag oxå känt mig, det kommer det kommer senare :)



krams

2011-01-04 07:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback