Dag 4 - Min önskelista

 Chow Chow
Tänk att ha en sån här hund, helt täckt med en jävla massa päls som ligger och gosar hos en om natten. ( kanske tar upp överdrivet mycket plats, för dom är rätt stora, men helt klart värt de ) VEM FAN BEHÖVER EN POJKVÄN NÄR MAN KAN FÅ EN HÅRIG KILLE AV EN ANNAN RAS!? :D




Range Rover Suv Sport - vit
Tänk och glida runt i denna i stan och kolla ner på alla små kidz. Måste vara en dröm, kommer nog fortsätta vara en dröm - såvidare jag inte vinner drömvinsten på 250 miljoner eller något!? ( snällaaa guuud låt mig vinna, hahaha )
Nej men seriöst. Den här bilen är så grymt jävla snygg! dock kostar den runt 1 miljon..
Pappa betalar?



Fettsugning
Tänk att bara fettsuga sig ren på allt jävla flöt som finns i kroppen!
dock så hänger huden efter det, och man lär få göra sån där hudbortagelse operationer och få fula ärr.. NEJ TACK..
men hade vart najs ändå ;);)
jag får väl göra det på det naturliga sättet -
svälta.
HAHAHA ne nu skoja jag igen...menade ju såklart träna och äta rätt!


Meet the Montazami's
Jag ÄLSKAR Maria Montazami, och hennes söta kidz. Helst vill jag ju träffa Sara och Hanna, dom verkar asgrymma.
Sen hur nice vore det inte att sitta och garva åt Marias  meningar, som är som en hopplös katastrof?
"Shut your eyeballs, kids" hahahaha
Eller sitta och sätta på en jävla massa läppstift femtielva gånger i timman, och säga mums efter med henne.
Ne jag får nog nöja mig med mitt signerade kort som jag fick av henne...



Hångla med ett x antal snygga hunkar....

Först på listan, Alexander Skarsgård.
OMNOMNOMMMMMMMMMMMM

Andra plats, Ian Somerhalder
OMNOMNOOOOM

Tredje plats, Unknown. Jag hittade han på google, och blev så jävla kåt i hans sexiga nipples och dreadsen.
Hans bilringar vill jag bara suga på.
SLUUUUURP på brösten och bilringarna <3


Puss och adjökens :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback