Dag 3 - mina föräldrar

Min mamma är svensk och norsk, men föddes här i sverige. Hon jobbar som undersköterska på ett x antal äldreboenden här i lidköping.
Hon är en väldigt pratglad person, och vet ganska mycket, så man kan alltid fråga henne om allt, eller ah, i princip allt... haha! Hon gillar att pyssla och gillar att shoppa mer än mig (!?).
Hon lagar världens godaste mat!

Min pappa är ukrainsk, men föddes här i sverige.  Han jobbar inte för tillfället, men han är väldigt händig. Han brukar spendera flera timmar om dagen att vara ute i garaget och i trädgården, och löser allt på något eller något annat sätt.
Han ligger gärna och läser, och kollar på two and a half men heeeeeela tiden. Han gillar Gordon Ramseys program satanistiskt mycket också...
Han lagar också världens godaste mat!

Och tur att dom "parade" sig, för annars hade dom ju inte fått denna lilla ängeln!! :D


Kommentarer
» elin

"parade sig" <3 hahaha

2011-01-02 23:26:39
URL: http://spotties.blogg.se/
» nejbår

haha inte haft tid att läsa din blogg förut tanyaaaa! men fan va kuuul den e :D

och brao tips om borsten till håret!



PUSSoKRAM från grannen här borta i dom röda husen!

2011-01-07 22:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback