Dag 23 – vad får mig att må bra

Ja vad får mig egentligen att må bra? Det finns massa saker, men här är top 4!

Marabou
Jag ÄÄÄÄÄLSKAR marabou, jag verkligen verkligen superälskar marabou. Brukar lägga en bit, inne i munnen mot kinden, och låta den smälta. Det är så gott!
Min håriga fluffitoffs ( katt ) Molly
Hon är riktigt pälsig och när hon väl är trött och mysig, så blir jag alltid så glad :D Och jag älskar hennes håriga tassar, dom är enorma. lovelovelove them
Morfar
Tänka på gamla minnen, tänka på honom. Jag blir glad, men endå blir jag ledsen. Jag hoppas det är på ett bra sätt. Han var alltid så kramgo och underbar, och ringde heeela tiden. Saknar han till 1000 <3
tog kort på kort, därav skitbild.. men ska försöka få denna bilden på honom uppsatt i mitt rum så kan jag nog fixa en bättre :)
Maja Fäger
Min älskade majabanan! Hon är så knäpp och konstig och ah, allt sånt där speciellt, som gör dagarna extra trevliga och fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback