Dag 15 - Mina framtidsdrömmar

Okej, mina framtidsdrömmar...det är att bli snuskigt rik så jag kan bada i pengar, och torka mig i arslet med 1000-lappar, typ. Sen så gifta mig med Kevin Zegers, Alexander Skarsgård, Ian Somerhalder.. eller ah, vilket snygg hunk som helst.
Nu är jag ju inte ironisk eller nått, jag vill ju detta :o

Men vill även gå i en högskola i Norrköping som heter Palm Fine Arts tror jag, hehe låter skit nice. Typ sånt som man ser på amerikanska filmer, när någon går i en Art-skola... ;)
Jo men där studerar man till och bli dekorativ målare, pilljobb ni vet :D Göra skuggningar, måla så något ser äkta ut, som trä eller marmor. Älskar att sitta med sånt! :)




Utbildningen varar i 2 år.. verkar jättekul!

Sen så vill jag resa till LA och New York, vill spendera en sommar i La, och vintern i New York. Tänk att se typ kändisar (HEHEHHE) och fira nyårsafton på Times Square?


ehhh, sen så vet jag inte .. vinna drömvinsten på typ 250 miljoner och köpa mig en Range Rover SUV sports, wiwiwiwii.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback