veryme - SMOOTHIE FOUNDATION

Har köpt en ny foundation som heter Veryme smoothe foundation.
Jag brukar köpa mitt smink från Oriflame, och jag tycker att dom har jättebra produkter.
Veryme är ett nytt märke inom Oriflame, och än så länge har jag testat en mascara som heter Veryme fat lash mascara. Och det är absolut den bästa mascaran jag haft!
110 kr
Mascara som ger oslagbart fylliga fransar med hjälp av en optimal applikator som maxar resultatet. Få både volym och längd som definitivt drar blickarna till sig. 8  ml.
100 kr
står så här på oriflame om smoothie foundation:
Makeupcreme som precis som en smoothie ger din hy en vitaminkick. Berikad med bär- och yoghurtextrakt som ger en hy som är picture perfect. 30  ml.
http://se.oriflame.com/index.jhtml

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback