Tibro

Heej bloggäään
Idag har jag varit i Tibro med målarna i klassen, och vi har varit på folkuniversitetets hantverkscentrum. Jätteintressant var det! Och jag säger bara, om jag hade vetat om att den skolan hade ett gymnasieprogramm, SÅ HADE JAG FAN GÅTT DEN ISTÄLLET FÖR MIN! åååh -.-
Så jävla störande när man hittar det perfekta programmet, så går man redan i tvåan i ett annat.. och jag tänker inte börja om. buhu.
Deras dekormålningsprogram syssla väldigt mkt av det jag är intresserad av, liksom måla så det ser äkta ut. Måla på en trä skiva och måla så det ser ut som en granit bänk osv. Massa pilljobb och skuggningar! love it.
Sen efter det så åkte vi in till Skövde, och gick till donken och åt, och gick omkring lite på stan, och sen åkte vi tillbaka till skolan, och gjorde inte så mkt, sen pyste jag hem, och här sitter jag nu! :D
Imorgon kommer bebis, längtar (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback