blog rape

Nu är jag här igen, tänkte skriva ett tal för att min lilla flicka blir STOR!!!
Det är sjukt vad tiden gått snabbt, kändes som igår vi träffades och då var vi 15 eller du var 15 och jag var 14 (fyller sent, 29 dec, uuh) och nu imorgon fyller du 18. Nästan så man fäller en tår, hihi. Har nog aldrig haft en sånhär längtan efter dig, ta inte illa upp nu tanya men har inte det. Vill krama om dig, hoppa på dig, reta dig, skratta ÅT dig, ligga i din säng och ta plats, köra raptävling med dig, dricka med dig och självklart skratta MED dig. Men på fredag kl 14.20 är jag hos dig, eller iallafall i din famn. Min lilla teddibjörnis!!:* Nej, men bara för att tanya fyller ska hon få några sexiga bilder på mig!!! (a)

såhär glad är jag när jag tänker på dig.
xoxo ewelinap
www.eweliinapettersson.bubbleroom.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback