Hamstring

Idag på praktiken fick jag följa med chefen till skövde där dom ska stänga en enorm nordsjöbutik. Så vi har en massa att ta med till vår butik men även jag fick det lite roligt där. För när vi hade varit där en stund så kommer en av personalen där och säger att dom ska slänga massa tapetrullar (helt oanvända, nya rullar) och vi kunde ta dom vi ville ha.
Japp, då vart jag i himmelriket typ, älskar att hamstra gratissaker.. haha!
Dock vet jag inte vart jag ska ha dom, men tänkte väl mest på vänner och familj :)

Denna fick jag mest utav, 7 rullar kanske? får kolla hur många jag egentligen tog imorgon haha... kostar närmare 300 kr rullen, så eh... ja jag älskar gratis woop woop. (Eco artist 09)

 

*

Denna eco wood tapeten fick jag med mig en rulle hem utav. Riktigt snygg, skulle passa bra som en fondvägg!

 

 

Denna fick jag med mig 2 rullar utav. (Decorama easyup)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback