Håller allt inne hela tiden.

Jag är så arg. Jag kan aldrig få må bra, först är det skolan sen ska ju en viss typ hålla på. Och varför ska jag vara tyst om de egentligen? Har varit tyst allt för länge egentligen, och jag ska absolut få säga till när något är fel och när jag inte mår bra.
Om man bara EN GÅNG, EN DAG, kan må förjävla bra, ja då tackar jag gudarna (om det ens finns några sånna?). Jag pallar inte att bli nedtryckt som någon patetisk människa, jag har fan också känslor.
Finns dagar då jag bara vill slå näven i väggen eller dunka huvudet i väggen, bara skrika och kasta iväg allt i väggen. Datorn, mobilen, tvn.. u name it.
Men jag gör det inte, för jag håller inne allt. Jag försöker dämpa ner min ilska hela tiden, även om jag bara vill vara ursinnig och tappa kontrollen totalt. Jag har gjort det förr.
Jag är som sagt en människa med känslor. Som det där orduttrycket: "Du skall bemöta andra som du vill bli bemött själv."
Visst, jag kanske inte alltid är förjävla snäll, men jag trycker definitivt inte ner människor på de sätt som jag blir nedtryckt på. Jag kan va lite halvelak, men dom får ju fan inget sämre självförtroende för de. För de har jag - dåligt självförtroende.
Var bara tvungen att skriva ner lite av mina tankar, jag är så trött på detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback