Your melody will play on and on

Godmorgon! :)
Idag är jag superseg, och har träningsvärk efter att ha målat i 2 dagar. VAD ÄR DET OM!?
Gött ändå att det är 3 dagar nu som vi har vanliga lektioner, då kan jag ju sitta vid älskade macen och kanske uppdatera då och då (ja jag har planerat att blogga lite bättre). ;)
Snart har vi 2 studiepass, fast har inte precis något att göra, men på andra så ska jag, Stina, Emilio och Slund till stenhammarkyrkan och prata med en pastor där. På religionen så ska vår grupp skriva om döden inom kristendomen så vi bestämde en tid med min och Stinas gamla konfaledare! :) asgo pastor ska ni veta. Inte för att jag är kristen eller så,  men han är fan grym haha ;)
Och imorgon är en stor dag för lilla Stina, hon blir 18! Hon säger att hon blir gammal nu, då kan ni ju ana hur det känns för mig som redan varit 18 i över ett halvår... haha. Rynkorna börjar visa sig nu.
SKA GÖRA NÅGOT OVETTIGT NU, HEJSVEJS! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback