leave me breathless

HelenaMaria cover - Rolling in the deep
Mamma sa nu att hon inte var så säker på om det var medaljonsjuka, men för mig verkar det som det. Mycket stämmer in på faktan om hur dom ser ut och känns, och när man googlar kommer liknande upp. Fast man vet aldrig... :o
Pappa skrämde mig och sa att det var vattenkoppor, fast sen kom jag ju på att jag hade det när jag var 2 år eller så ;) elakt! Iallafall, det löser sig väl. Lite äckligt att gå runt och inte veta vad det är och se ut som ett missfoster, men okej :)
Har gjort mig en välförtjänt stor milkshake med smak av skogsbär! (Blåbär, hallon & björnbär från våran trädgård)
Och ska försöka hitta någon film eller så att kolla på, annars finns ju alltid OTH.. ;) Och btw, lyssna på covern! Dom är tvillingar, och är fetinggrymma på vad dom gör kan jag säga!
TWINNING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback