It's Jersday, bitches.

Så jävla gött, imorgon när jag vaknar så kommer det ligga ett rykande färskt avsnitt av Jersey Shore på internet!
Season 4 börjar om bokstavligen 2 timmar i USA, åååh så jag har längtat!
Tror min mor är lite taggad i smyg också, jag har allt kommit på henne med att kolla på några avsnitt, HELT SJÄLV, när det fanns annat bra på tv:n. Så jo, hon gillar't :D
Denna säsongen är i Italien, så det lär va grymt ;)
- Kollade förövrigt nyss på Something borrowed med Ewa & mamma, grym film! seee deeeeen jaoooo.
Och vet att mina film-inlägg blivit supersena hehe, jag tar aldrig tummen ur röven. MEN I WILL! För jag vet att ni är små filmälskare innerst inne och läser min blogg för att få lite filmtips hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback