Hanging on the truth

Första officiella skoldagen.. om man säger så. Vi hade religion... i 5 hela minuter. Yay! Nej men vi gick igenom lite om hur hon gör på läroplattformen på internet osv, men vi har en till religionslektion imorgon så då börjar det lite mer. :)
Annars har vi studiepass nu, och vi skulle börja våra projektarbeten, skriva lite om vad vi vill göra osv. Fast jag och Stina sitter ute i giraffen och sitter på facebook.. as usual! :D
Var också hos skolsyster, och det var så himla epic för jag sa typ: Jag har massa konstiga utslag..
och så visade jag.
Då frågade hon direkt om jag har ett stort utslag någonstans, och det har jag ju på ryggen. Och då fick jag veta att det var vanligt bland tonåringar och att det var pityriasis rosea dvs medaljongsjukan :) Skönt att få det avklarat samt att jag behövde inte göra något åt dom utan det är bara att vänta tills dom försvinner.
Måste införskaffa mig mer kaffe nu.. min halvliter är uppdrucken... :(
Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback