Get the right reaction

morn ;)
Borde vara olagligt att folk ska jobba på sommarlovet, för nu är den här - sista veckan på lovet, då man verkligen ska ta det lugnt, sova väldigt väldigt länge och vara helt utvilad inför skolan.
Oh well, då ska ju byggarbetarna självklart fortsätta på grannens utbyggnad av huset idag. Thank you very much? :o
Så mycket för sovmorgon.. och dom börjar ju banka och hålla på klockan 7. Det är för tidigt, vill bara mörda dom :(
Dom har inte varit och arbetat på utbyggnaden sen april, och så måste dom välja sista veckan?? SERIÖST. Ja jag har pms heheheeeeeeheeeee.
Ne, om dom börjar banka redan klockan 7 imorgon så går jag ut och skäller på dom. (Mitt fönster är precis framför utbyggnaden så jag hör allt väldigt väl, tyvärr)
Gå och kör upp något jävla byggarbetare.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback