Fuck you, you fucking fuck

Okej, så skol-deprissionen har kickat in nu. Liksom då man känner att snart börjar helvetet igen, och allt känns som ett jävla fängelse.
Jag vet inte hur ni har de, men alltid dagen innan eller några dagar innan, så känns ljuset, atmosfären, ja hela livet helt suddigt eller tråkigt. Vet inte hur jag ska beskriva känslan.. men idag märkte jag ljust på ljuset och hur allt var att, skolan börjar verkligen snart. :(
Så jag har bara legat i min säng och kollat på one tree hill, har inte planerat att resa mig upp heller för den delen..
Mina nacho chips och guacamole tog precis slut och jag skulle kunna dö för daim just nu!
En vecka kvar, jag försöker fan hålla ut nu.
blä, döda mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback