follow me all over the world

Jag veeeet, jag vet. Sämst uppdatering, men som sagt, det får det lov att vara ibland!! Lovar att uppdateringen lär bli bättre nästnästa vecka då skolan börjar.
Uh, skola....
I förrgår var jag och firade min gammelmormor på hennes 89årsdag och sedan har jag i princip bara legat och kollat på en jävla massa avsnitt av one tree hill! :)
Betalade även min ziperall nu, kändes i hjärtat. Hejdå pengar... men bästa köpet på länge!! :D Idag ska jag nog till Maja, och fixa inför imorgon då vi firar vår kära Lisa på hennes 17årsdag! Partyparty ;)
(förövrigt så cpar blogg.se, jag kan inte ladda upp bilder. Blir cpförbannad här.. ni får stå ut med en tråkig text)
Puuuusss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback