Fallen leaves on the ground ☂

Tänkte på igår, det är bara början av augusti, och det ligger redan en massa gula löv på marken. För tidigt!
Visst jag älskar hösten, älskar att jag kan använda varmare och gosigare kläder, samt stora halsdukar som täcker upp hela mig. Och mina älskade kängor, mums!
Men nej, lite sommar får det allt vara! :(
Blåste som fan igår, och var mulet, och regnade. Regnar idag med.. och snart börjar skolan. Sista året, ÄNTLIGEN!!! Men ser inte fram emot det ändå! :O
Måste införskaffa ny kalender och en bra väska som jag kan ha datorn i. Fuck vad jobbigt det är ibland! ;)
Och en sak som är roligt - mindre än 2 månader kvar tills jag åker till London!!! (förhoppningsvis, om lärarna ens bokat något, blir roligt och se... ) yay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback