Baby I was born this way (tyvärr)

Vill åka till vårdcentralen och kolla upp mina ögon, jag vet att det finns ett par exempel på vad som kan hända, så som:
-göra en ny synundersökning och skaffa glasögon med högre styrka,
-få medicin som man tar för att förebygga auramigrän
-göra hornhinnetransplantation
-fortsätta som vanligt med att bara ta tablett när skiten kommer.
_____________________________________
Alltså jag tror ju inte på transplantationen, och inte att ta mediciner.. kommer nog bli synundersökning skulle jag tro. Fast glasögon är ju så jävla dyrt, och det var inte länge sen jag skaffade dom jag har nu. Känns ju lite tråkigt..
Vill ha linser, fast det är ju inte så jävla billigt det heller.
FÖRÖVRIGT, så har prickarna nu spridit sig, dom är på armarna nu, och mer på benen, samt att jag har två vid kinden/hakan. JÄTTEVACKERT.
Och ah, dom är fler överallt. FFFFFFFFUUUUUU

Kommentarer
» Ewa

Vilken hypokondrier du är :P

2011-08-30 12:08:34
URL: http://momentwithout.blogg.se/
» custom research papers

Nu, många ögonproblem. Många linser är

2012-02-12 09:53:31
URL: http://custom-paper-writing.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback