Vårmarknad & KRUSBÄR WEOHO

Var på marknad förut med syster, köpte bara godisremmar, men ändå hehehehehehe, så gott!
skulle visat er dom, men jag åt upp en. så ni får se en, det är snällt va???
så söt är jag, OKEJ!!=!?!?!?!??!?! lev med de.
sen åkte jag och pappa till Lidens och köpte amerikanska blåbär och krusbärsbuske.
Var extremt noga med att jag ville ha RÖDA krusbär, dom buskarna har även megafeta taggar, större än vad dom gula krusbärsbuskarna har. kändes lite så där.. häftigt, okej?
omnomnomnom, älskare.
Nu har vi i vår trädgård:
En jävla massa amerikanska blåbär
Röda vinbär
Svarta vinbär
Bigaråer (!?!?!? STAVAS DE ENS SÅ?)
en jävla massa Körsbär
Jordgubbar
Hallon
Smallon (hehe en blandning av hallon och jordgubbar, coolt va? ah vet )
Rabarber
Plommon
Äpplen
Björnbär
ett potatisland där vi har allt möjligt
och krusbär. Coolt
jag ska käka på som fan i sommar, HEHE, ni får inget.
Puss
(ja jag är hyper)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback