Tjenis, jag älskar WoWspelande killar...

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT.
När man försöker plugga här så sitter fan hela jävla huset och spelar WoW och segar ner tamejfan allt. FML
När man också väl tänker " ne nu ska jag fan ta och sätta igång och plugga för en gångs skull "
så går det inte. fml fml fml..
Eller nu går de ju, fast de tog 1000 år. Ja, jag gillar att klaga. Spela kan man göra hemma.
Idag är en sån där jävla ovärd dag då man lika gärna kan sitta hemma eller sova. För jag har bara haft affärsutveckling,samhäll och nu har jag haft 2 jävliga studiepass (ovärda) och snart ett arbetspass (också jävligt ovärt). Fast mamsen fyller år idag, 46 tror jag, hähää jag håller inte koll. Men grattis mor min! :-D
Har väl inte så mkt mer att skriva just nu :*
Need you tonight - INXS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback