Startade morgonen med vårdcentralen

Har sånn jävla smärta under vänstra bröstet, och ah, imorses gjorde de ännu ondare, så vi ringde till vårdcentralen och fick tid klockan 10, så vi rusa dit.. sen tryckte hon överallt, och knackade, lyssnade på hjärtat på 10000 olika ställen. Sen kom en sköterska in och gjorde en EKG på mig, dvs sånt här
Det vart lite äckligt faktiskt, jag hatar att klä av mig inför främlingar.. haha allt på överkroppen också! :(
Sen skickade dom in mig i labbet och fick göra blodprov, mh jättekul, hatar nålar, och de gjorde ju svinont?
gör fortfarande ont i armen, walla.
Sen snackade doktorn med mig och sa typ att allt såg bra ut än så länge, för dom trodde att det kunde vara en hjärtsäcksinflammation, men hon gjorde ett till test om jag har blodpropp, fast det får jag inte reda på för än om några dagar. Om hon verkligen trodde att det var blodpropp så hade jag fått åka in till akuten direkt, men hon vart inte så säker.
sååååååå FETT MED ÖS I KVÄLL, MEDVETSLÖS!
FEST I HELA HUSET

Fest i hela huset - Big Brother


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback