Skola imorgon, buhää

Ja imorgon är det skola igen. Fan vad påsklovet gick fort!?
bara flög förbi.. vafan.
Sen blir det så krånligt, för vi har ingen livskunskap på morgonen, vilket jag visste om. Men sedan snackar några i klassen om att vi inte har någon svenska heller. Då återstår bara en lektion - naturkunskapen. Och har för mig att vi kollar på film. Fatta så ovärt!
Har mejlat läraren och kollar vad vi ska göra imorgon och om vi kan få ledigt eller inte. För typ 90% eller något, av klassen bor inte här ens. Så ännu mer ovärt om vi bara ska kolla på film!
Iallafall, efter skolan, o det blir något, så ska jag på stan! La ju upp några klädesplagg från Lindex som Rachel Zoe har stylat och jag är riktigt jävla sugen på att testa dom blommiga shortsen och se om jag passar i dom, och kanske köpa något vitt linne till. Grymt snyggt i sommar! omnomnom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback