Royal Bar Academy!

Jag inte längre vet vad jag vill ha en karriär inom, det har ju varit måleri i 3 år nu, men man tröttnar så snabbt på allt. Jag har haft så många olika tankar i mitt huvud. Målare, polis, fotograf och bartender.
Nu har det kommit en helt otrolig chans, man kan vinna en bartenderutbildning på Rhodos i sommar!
Det är RBA - Royal Bar Academy, vilket även är Rhodos första och största bartenderskola.
Utbildningen är 4 veckor lång och sker i toppmoderna lokaler.
Så här står det på RBA's hemsida:

"Bara hos RBA:

RBA erbjuder boende mitt i Rhodos stad endast 100 m
från våra studielokaler. Rummen är helt nyrenoverade
och håller väldigt hög klass - Här trivs du!


RBA samarbetar med samtliga större barer och nattklubbar
på Rhodos, chansen att få jobb efter avslutad kurs är därför

väldigt stor - Vi tar hand om våra elever!


RBA garanterar en praktikperiod för varje elev - Efter RBA är du redo!


RBA tar som mest in 25 personer per kurs - Hos oss är varje elev i fokus!"



Detta är ju i princip en once in life time chans att få chansen att vinna en hel bartenderutbildning.

Det finns två olika prisklasser

Exklusiv och Standard.

Exklusiv kostar 13.500 kr och det är att man bor i ett nyrenoverat lyxhotell dom fyra veckorna man är där,

och Standard, kostar 11.900 och då bor man i en studio/lägenhetskomplex. Annars har båda prisklasserna samma saker att erbjuda.

Så som:

* 4 veckors intensiv bartenderutbildning

* Läroböcker med en stor variation drinkrecept

* Dagsutflykt med RBA's jakt efter halva kursen

* Utbildning i flair-teknik

* Praktik för betalande gäster

* Diplom och praktikintyg vid avslutad kurs

* Avslutningsmiddag



Kursen man kan vinna att gå i kommer vara fylld med Sveriges hetaste kändisar just nu,

bland annat

Kissie & Paow (bloggare)

Johannes, Jean-Pierre & Jackie Ferm (Paradise hotel)

Roza, Nicky & Rodney (Big Brother)

Och självklart Martin & Henrik (hunkarna från Big Brothers "hunk eden")

_______________________

Jag är med och tävlar iallafall, är ni? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback