hehe förlåt

Har inte uppdaterat på all evighet nu!! Bloggen har väl känts lite mer som en påfrestning när jag varit sjuk, och ah, jag har bara legat i soffan och sett ut som något som någon katt släpat in. Helt borta.
Vart sjuk i en hel vecka nu, hostar fortfarande lite och så, men det är ju inte lika farligt.
Mamma städar som saaaaatan här hemma, för hon ska tydligen ha middag - men det stör mig ingenting, tackar alltid ja till god mat plus att hon köpt en 2 liters cola som står i kylskåpet och gottar till sig för mig :-D
______________________________________
Knarkar medicin som faan känns det som, men vill bli någorlunda frisk tills imorgon då jag ska på middag hos min vän Emelie! :D Hon fyller hela 18 år då, så grattis grattis i förskott söta barn :D Tur att jag inte blir ensam om att vara gammal kärring då... hähä skämt åsido.
från vänster: Emelie, Jag, Emma & Stina

Kommentarer
» Emelie

Aww tack tanya, krya på dig braaiga unge :D

2011-04-01 23:54:13
URL: http://emeeliiiesstory.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback