Hammarby Hemkokta - Nougat

När jag och min syster var på vårmarknaden här i Lidköping för några dagar sedan, så fick vi provsmaka en bit nougat av en snäll man bakom ståndet. Det är väl inte riktigt vad jag tänker mig som nougat - kanske mer som fudge, men skitsamma, nougaten var den mest himmelska nougaten..godiset.. JAG NÅGONSIN ÄTIT!!
Min syster köpte en stor påse (inte stor nog, har väl ätit slut den snart) och mannen sa: kom ihåg oss - Hammarby hemkokta.
Det gjorde jag rätt i att göra. För fy satan vad gott!
Vill beställa hem flera påsar utav det, men så googlar jag runt, och inser att dom inte har någon hemsida, och ingen mejl så man kan mejla dom.. bara ett nummer. Fast jag har lite fobi för att ringa främmat folk så det är ju rätt uteslutet. Så vidare jag inte får mamma att ringa åt mig!?!? :D
OM någon från hammarby hemkokta läser detta inlägg - snälla ge mig en mejl så vi kan höras vid. Någon släkting till dom som jobbar där eller vad som helst, hjälp mig:)
(Känner mig jättefet nu men så äre)
Gottigooooott

Kommentarer
» Hammarby hemkokta

Hej kul att du gillar våran nougat, den är bäst. Här kommer våran mailadress

[email protected]

2011-06-14 00:17:59
» Johan

En bil, registrerad på Hammarby Hemkokta, backade på mig idag. Ut hoppar en snubbe som ser ut som en missbrukare och börjar leva om.

Tur för honom att det bara blev en buckla på min registrerinsskylt, annars hade jag polisanmält idioten.

2011-12-27 00:10:04
» Linda

Du kan söka på oss på facebook nu där du kan se vart vi finns =)

Hammarby Hemkokta heter de =)

2012-04-08 16:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback